Jäsenetutarjous: 50 % alennus Otavan kirjakaupassa loka-marraskuussa

Otavan kirjakauppa Atena

Otavan kirjakauppa (Uudenmaankatu 10) tarjoaa Alumniyhdistyksen jäsenille loka- ja marraskuun ajan eli 1.10.-30.11.2024 kaikki Otava-konsernin kirjat puoleen hintaan! Otavan kirjojen lisäksi 50 % alennus koskee myös Siltalan, Teoksen, Atenan, Förlagetin ja Poesian kirjoja, kun ne ostetaan Otavan kirjakaupasta. Oppikirjoista ja kalentereista on luvassa hiukan pienempi alennus seuraavasti:

• -50 % yleinen kirjallisuus
  • -30 % kalenterit
  • -25 % oppimateriaalit, kun ne kuuluvat opiskelijan itsensä maksettavaksi (ns. K-kirjat)
  • -10 % oppimateriaalit, kun ne kuuluvat maksuttomaan opetukseen (ns. P- ja J-kirjat).

Etu on saatavilla vain paikan päällä Otavan kirjakaupassa Uudenmaankadulla (avoinna ma-pe klo 9.30-12 ja 12.30-16.30), eli se ei koske esim. Otavan verkkokauppaa. Edun saat Alumniyhdistyksen paperista tai sähköistä jäsenkorttia näyttämällä. Mukavia lukuhetkiä!