TKT-alumni ry

miekat_f00a3571_0

TKT-alumni ry on vuonna 2008 perustettu yhdistys, jonka tarkoitus on kerätä yhteen tietojenkäsittelytieteen, –opin ja datatieteen entiset opiskelijat. Järjestämme IT-alan aiheiden ympärillä tapahtumia yhdessä tietojenkäsittelytieteen osaston sekä yritysten kanssa. Tämän lisäksi pyrimme järjestämään rentoja vapaa-ajan tapahtumia jäseniemme kesken sekä ainejärjestö TKO-älyn kanssa. Jäseneksi voivat ilmaiseksi liittyä kaikki Helsingin yliopistossa tietojenkäsittely- tai datatiedettä opiskelleet henkilöt ja henkilökunta, jotka kokevat itsensä alumniksi.

Tavoitteita:

• verkostoituminen ja oman osaamisen kehittäminen
  • vanhojen opiskelukavereiden tapaaminen

Koronatilanteen salliessa palaamme perinteiseen tapaamme järjestää kuukausittainen afterwork, Alumni ALE, Oluthuone Kaislassa kuukauden toisena keskiviikkona noin klo 18. Tapahtumista tiedotetaan yhdistyksen Facebook-sivulla sekä Telegram-ryhmässä.

Löydät kaiken tarpeellisen meihin liittyen osoitteesta: http://tkt-alumni.fi