SYNKOOPPI-LEHTI – SÄÄSTÄ 10 %

Synkooppi-lehti 1200×800

Helsingin yliopiston musiikkitieteen ainejärjestön nimijulkaisu tarjoaa syvällistä ja monipuolista sisältöä musiikkielämän eri osa-alueilta. Lehden sivuilla yhdistyvät korkeatasoiset haastattelut, tieteelliset artikkelit, opiskelijaelämä sekä yleiset kulttuuriaiheet ja ajankohtaiset näkökulmat. Lisäksi julkaisu sisältää mielenkiintoisia levy- ja konserttiarvioita ja paljon muuta musiikista!

Alumniyhdistyksen jäsenenä saat 10 % alennuksen lehden vuositilauksesta. Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä printtilehti toimitetaan suoraan kotiisi hintaan 18 € (norm. 20 €). Hyödynnä alumnietu ja syvenny musiikin maailmaan Synkooppi-lehden sivuilla! Saat jäsenedun käyttöösi kirjoittamalla allaolevasta linkistä avautuvan tilauslomakkeen Lisätietoja/huomautettavaa -kenttään ALUMNI, jolloin laskustasi vähennetään 10 %.