Tidskriften Synkooppi – spara 10 %

Synkooppi-lehti 1200×800

Titelpublikationen för Helsingfors universitets musikvetenskapliga ämnesorganisation erbjuder ett fördjupat och mångsidigt innehåll från olika delar av musiklivet. Tidskriftens sidor kombinerar intervjuer på hög nivå, vetenskapliga artiklar, studentliv och allmänna kulturella ämnen och aktuella perspektiv. Dessutom innehåller publikationen intressanta album- och konsertrecensioner och mycket mer om musik!

Som medlem i Alumnföreningen får du 10% rabatt på tidskriftens årsprenumeration. Den tryckta tidskriften, som kommer ut fyra gånger per år, skickas direkt hem till dig för 18 € (normal. 20 €). Dra nytta av alumnförmånen och fördjupa dig i musikens värld på Synkooppis sidor! För att använda medlemsförmånen skriva ALUMNI i fältet Lisätietoja/huomautettavaa på beställningsformuläret, så dras 10 % från din faktura.