Alumniyhdistyksen vuosikokous

Klubba_RGB

Helsingin yliopiston alumniyhdistys ry:n sääntömääräisessä vuosikokouksessa mm. käsitellään vuoden 2023 tilinpäätös ja toimintakertomus, hyväksytään vuoden 2025 toimintasuunnitelma, talousarvio ja jäsenmaksut sekä valitaan valtuuskunnan ja hallituksen uudet jäsenet erovuoroisten tilalle. Kokouksen jälkeen on luvassa tarjoilua.

Kokousasiakirjat tulevat nähtäville yhdistyksen verkkosivuille ja/tai yhdistyksen toimistolle Porthaniaan lokakuussa. Jos et pääse paikalle, voit myös ilmaista mielipiteesi kokouksessa käsiteltävistä asioista sähköpostitse osoitteeseen hy@alumniyhdistys.fi. Virallisia esityksiä voi kuitenkin tehdä ainoastaan paikan päällä kokouksessa, eikä kokoukseen ole etäosallistumismahdollisuutta. Tervetuloa mukaan vaikuttamaan yhdistyksen yhteisiin asioihin!

Tiistai 19.11.2024 kello 17-19, Porthania PIV / Suomen Laki (Yliopistonkatu 3).

Samanlaisia tapahtumia