Alumnfesten

Unioninkatu 33 b

Simo Räsänen CC BY-SA 4.0

Höjdpunkten för Alumnföreningens höst är åter Alumnfesten – välkommen med på fest! På traditionellt vis erbjuds åter läcker mat och dryck, mingel och en passlig mängd program, bl.a. valet av Årets Alumn 2025, tal till universitetet och musik. Denna gång hålls Alumnfesten i universitetets egna Unioninkadun juhlahuoneisto, som tidigare har fungerat som både universitetssjukhus och Finlands Banks festlokal.

Deltagaravgiften är 50 € för Alumnföreningens medlemmar och självkostnadspriset 60 € för icke-medlemmar. Avgiften inkluderar en välkomstskål, en utsökt buffémiddag och vin. Anmäl dig genom att betala deltagaravgiften i Alumnbutiken via länken nedan senast den 5.11. Välkommen och njuta av den glada stämningen och lyfta en skål åt Universitetet och Alumnföreningen i sällskap av nya och gamla alumnbekanta!

Torsdag 14.11.2024 klockan 18, Unionikadun juhlahuoneisto (Unionsgatan 33).

Liknande händelser

Alumn Afterwork: Nya studenthuset

Alumn Afterwork-träffarna erbjuder en möjlighet att höra intressanta historier från universitetet och träffa andra alumner med låg tröskel, avnjutandes ett glas med något gott. Afterwork arrangeras på restauranger eller barer som har en koppling till ..

Alumn & Barn: Finlands Lucia 2024